fredag, oktober 7

NO ! :

atm sitter jag å anna i klassrummet tillsamans med 3 andra å har NO, haha o:
vi har halvklass, å vissa är å repar lite till redovisningen så vi är inte så många D: är redan klar med allting, å eftersom det inte finns något annat att göra så sitter jag här å bloggar lite c:
idag känns som en riktigt slappig dag o: har på mig mjukisbyxor å ett linne, haha (a) å mössa <3 skulle aldrig klarat mig utan mina kära mössor o: gör ju en i slöjden oxå, hihi :$

såhär söta är vi just nu ! känner att det alltid kommer ut cam bilder, hehe (a) men imorgon eller idag så kommer det ut bilder på mitt hår, det gör det även på söndag då jag färgar det rött c:
ehm.. jag är en kastrull ? ja.











"Du kan sluta o leta det finns inga fel" - Kapten Kung Röd




/ Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar