torsdag, oktober 6

@sängen

sitter i soffan atm med en kopp kanelmjölk c: så sjukt gott ! try it ! :D

 riktigt söt om jag får säga det själv :)
det blev ingen träning idag för pappa hade jätte ont i knät och jag kände mig lite risig :( kommer säkert bli sjuk snart !
jaja, har suttit här och gjort absoult ingenting nu de senaste timmarna D: fun, huh ? (:
å imorgon känns som en riktigt seg dag !
men jag ska färga håret imorgon, vi får se hur det blir c:

nu kan man oxå se min röda hårbotten, haha ! den färgen kommer hela mitt hår bli sen !
nice, huh ? c:
laddar ner några tv program nu oxå, laddar upp inför helgen !
ska träna på lördag förresten ! eftersom att det itne blev någonting idag c:
nu ska jag försöka få igång mitt internet, å så ska jag ta en riktigt go, lång å varm dusch !

ha det gött, pusshej c:
/ Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar