torsdag, oktober 13

so...

so just nu, och det är sjukt tråkigt.
fast vi har inte våran vanliga lärare, vilket som egentligen är rätt chill, fast då måste man jobba hela tiden.. han här babblar bara bort allting, mwhihihi :3
så jävla go <3
krasch bom pannkaka.
just nu förflyttade jag mig in till grupp rummet till tysta rummet.. och jag fattar inte ens vad vi ska jobba med :( han typ bara babblade..
vi ska gå in på gp:s hemsida och leta efter 3 nyheter så ska vi rangordna dem.. superkul ! det är säkert jättekul.. fast ne... :)
jag, anna å henrik är riktigt söta på lektionerna tycker jag :)

kolla vilket jävla fuckface o.o

söta

är det bara jag eller ser jag helt hävla fuckad ut ? HAHAHAH



ASSÅ ANnA ÄR SÅ FUL SÅ JAG TROR JAG DÖR
det blev fint med ett litet n oxå..

jamen jag tycker att vi är en fröjd för ögat om jag får säga det själv..... :')
jag är söt iallafall, de andra är skitfula, men sånt e livet..
jag skulle egentligen vara ledig idag, tror tillochmed att jag har en ledig dag idag o.o
men jag ska till sjukhuset imorgon istället, och då kan jag inte vara hemma från skolan, för jag har två prov o:
ett akustik prov och ett A prov i geometri :( fml !
aja, nu ska jag kanske leta efter någon nyhet så det ser ut som om jag har jobbat mycket.. lektionen slutar ändå om 10 minuter, å sen har jag fucking spansk i en timme :(

so long fuckers :)

/ Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar