söndag, november 20

daniel norberg.


om.. daniel norberg !
ni som känner mig vet ju att jag har haft en liten crush i Daniel Norberg. inte bara det att är så sjukt söt, han sjunger som en gud också ! helt underbart faktiskt !
dessutom så har jag kramat denna underbart snälla människa, jag va i himlen, hehehe c:
och för alla ni som har missat det så har han massa videos på youtube !
daniels show närmare bestämt. cool som jag är så har jag sett varenda program, hehe c:

Daniels show - Del 1  <--klicka!
Daniels show - Del 2  <--klicka!
Daniels show - Del 3  <--klicka!
Daniels show - Del 4  <--klicka!
Daniels show - Del 5  <--klicka!
Daniels show - Del 6  <--klicka!

daniels youtube kanal ! här har ni även länken till daniels youtube kanal ! där har han även några covers som är helt underbara ! men han har en ny kanal för alla sina covers.. å den kommer.. här. <-- klicka !
   så kolla på alla hans videoklipp och förläng livet en aning, för tro mig.. han är sjukt rolig !
och gör även daniel glad genom prenumerera på hans kanaler !
ha det nu så gött.. och enjoy !

Daniel Norberg - Drifting from home <-- klicka å lyssna !

puss !

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar