lördag, december 24

god jul kära läsare !

vet inte om jag fortfarande har några läsare, men ni som läser den och tillhör mitt liv så vill jag tacka er för ert stöd. även om jag har ignorerat det och skitit i det, så vill jag tacka er för att ni alltid har ställt upp.
det är tack vare er som jag sitter här idag, om ni inte hade funnits där så hade jag gett upp för längesedan. då hade jag varit död och inte fått uppleva den här julen.
tack för att ni har gjort allting möjligt för mig och tack för att ni är som ni är.
jag älskar er, som fan !
ni är de bästa som finns i mitt liv, ni är allt jag någonsin önskar.

god jul, och hoppas att ni är lyckliga !


/ Lina Engström ♥
Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

2 kommentarer:

  1. Du har läsare! Som önskar dig en bra jul, men mest önskar jag att DU ska må bra.
    Jag är lycklig just nu, men vet att livet går upp och ner. Ibland är det förjävligt. Men det GÅR att ta sig upp, att få må bra igen. Tvivla aldrig på det, även om det är svårt.
    Stor julkram!
    /mollygull

    SvaraRadera