söndag, december 25

mellandagarna !

tjenare bloggen ! (woohoo töntstämpel på det)
sitter just nu framför datorn och lyssnar på eminem men jag kollar också runt lite på internet på vad jag ska köpa nu :) ska ju köpa kläder och piercingar hade jag tänkt c: men det mesta ska jag köpa i butik c:


ska ju också köpa svart löshår !
kommer ni ihåg det ? c:
det ska jag beställa idag ! så kommer det antingen på måndag eller tisdag ! :)
bra va ? :D


ska självklart ut nu i mellandagarna å shoppa sönder !
fick ju rejält med pengar.. och det är fortfarande några julklappar kvar att öppna ! bra va ? :)
jag är ändå sjukt glad över att jag har fått så mycket.. jag är ju inte en utav de "superrika" här i kullavik. jag har så jag klarar mig, knappt det ibland.
men hellre det, så att livet blir lite roligt.. om man har pengar hela tiden så blir det ju ingen utmaning i livet..
fast jag hade dock inte sagt nej till 10 miljoner bara sådär, eheeee :$

ska snart ut å handla bönor och fiberhavregryn ! HAHAHAH :(
och min bror ska köpa spel.. bra att alla medie affärer har öppet nu tycker jag :)
lägger ut bilder på vad jag fick senare ! och även på dagens outfit c:
puss på er !


/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar