söndag, januari 29

bra.

jag mår så jävla mycket bättre när saker och ting är såhär, när jag svälter.
jag mår så jävla mycket bättre när jag inte äter och när siffrorna bara går ner och ner.
tanken på att jag sårar andra genom att göra såhär finns inte ens med i bilden, jag bryr mig bara om mig själv när kag gör såhär, bara om mig själv.

det känns hemskt, men ändå helt jävla underbart då anorexin bara blir värre och värre och jag mår bättre och bättre.
ååh vad jag älskar det här, jag har saknat att svälta och vara isolerad. kag har verkligen saknat det.

dock så blev jag itvingad mat för en stund sen. jag ska in och spy nu, eller snart.. när volymen på tv:n är hög så att de andra inte hör.
då ska jag smyga in och trycka fingrarna i halsen och låta ångesten spolas ner i toaletten.

om det inte går, ska jag ut och gå och sen inte äts någonting mer idag, jag SKA inte.

1 kommentar: