tisdag, januari 17

dagens.

 såhääär ser Lina ut idag, såhär ser även Lina ut när hon har so, för er som har den där övriga fritiden för att skriva upp de extremt onödiga saker som ibland kan uppstå i denna extremt braiga blogg.



Dagens hiss :
Less is more
Jag träffade ju Veronica igår, och jag träffade henne och bemöttes utav ett osminkat ansikte och håret uppsatt i en tofs, och jag blev så jävla glad för att hon faktiskt vågar vara naturlig. Det är så många tjejer som inte vågar det nu för tiden (jag är själv en utav dem). Det som slog mig var att hon var så jävla vacker. Så sjukt snygg utan smink och utan fixat hår, verkligen jättevacker.
Min bästa vän.
Remember girls, less is more.
Dagens diss :
Copy-cats. 
Ska det vara så svårt att ha en egen åsikt ? Egna idéer ? Lite eget lixom.. vem fan vill vara som alla andra ? Förlåt, men det stör mig verkligen, något brutalt mycket.
Det är många som har härmat mig med saker i min blogg och skrivit det i sin blogg också, och när jag hittar de så gör det mig så sjukt jävla irriterad. Det är MINA ord, MINA känslor. Inte era fucking känslor.
Det värsta utav allt är att några utav mina vänner har gjort det. Kopierat texter och idéer från min blogg, och det är sjukt störande. Kom med egna förslag och egna åsikter. Palla va som någon annan.

puss !

/ Sυρєямaη ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar