måndag, januari 23

fyfan.

fy F A N är de enda fucking orden jag kan få fram.
jag hatar er utav botten utav mitt hjärta och jag menar det till 100 %.
ni förtjänar inte min kärlek och min omtanke, ni förtjänar inte ens att bli pissade på om ni brann.
att jag aldrig kan få ha mina tankar ifred, att jag ALDRIG kan få känna så som jag vill, och få känna så fritt utan att ni ska lägga er i. fyfan för er.
  du har varit raderar ifrån mitt liv en gång innan, pappa och jag tänker fan radera dig igen och den här gången tänker jag inte göra misstaget att ta dig tillbaka för det förtjänar du inte.
en sämre jävla farsa får man leta efter,

vad är det du vill få reda på egentligen ? du vet att jag är sjuk och du vet att jag har konstiga tankar kring allting ? VAD ÄR DET DU VILL FÅ FRAM ?!
vill du att jag ska sluta blogga ? visst fine, då sitter jag och får ut min vrede på mina handleder istället för att skriva ner alla känslor, om det är det du vill så gör jag det.
JAG TÄNKER INTE BLOGGA NÄR NI LÄSER DET, ALDRIG I HELA MITT LIV.
mina tankar behåller jag för mig själv, och endast för mig själv.
men visst fine.. om uppskurna handleder är det ni föredrar så kan jag göra det, det spelar inte mig någon roll.

ska det vara så jävla svårt att låta mig vara ifred ? ska det vara så jävla svårt att inse att jag måste dumpa av mina tankar och känslor någonstans utan att ni ska veta vad jag känner och tycker ? ska det vara så jävla svårt ?! LÅT MIG VARA.
  jag kommer inte svara när du smsar eller ringer, när jag ser dig kommer jag inte prata med dig,
nu har du gått över gränsen, IGEN och jag tänker inte prata med dig.
du sa att du hade förändrats förra gången, men du har inte förändrats ett skit.
tror fan att jag, din 14 åriga dotter är klokare än vad du är. DITT INVALIDA JÄVLA GUBBFAN.

ja, det är starka ord och hårda bud att skriva att man hatar sin pappa, men ärligt talat så kan jag inte göra någonting annat, för jag FUCKING svär att jag skulle dödat dig om jag såg dig.
hatet är tvär högt just nu och jag vill inget annat än att se dig död och begraven.

nästa gång ni tar reda på min blogg så tänker jag sluta blogga och börja skära mig istället, om det är så ni önskar.
HA ETT BRA FUCKING LIV UTAN MIG FÖR NI KOMMER ALDRIG MER FÅ PRATA MED MIG.
hoppas ni kommer ihåg hur jag ser ut, för ni kommer aldrig mer att se mig.
hoppas ni kommer ihåg hur jag är, för ni kommer aldrig mer få möta mig och min personlighet.
och som grädden på moset så ska jag ändra på mig totalt, så att ni aldrig mer ska få känna mitt nya jag.

det här förtjänar ni så sjikt jävla hårt..
kan inte beskriva min vrede, det bara kokar i mig.

/ Sυρєямaη ♥

1 kommentar: