onsdag, januari 25

lina today

HEJSAN HALLÅ HEEEEEEEEJ !
nu kommer det ett sånt här jättetråkigt inlägg typ "jag gör det här och det här, och idag ska jag göra det här och det här" men ser det ut som att jag och kelly bryr oss ?!?!??!
NEJ INTE ETT SKIT :)
nu har jag bas och jag har inte jobbat med ett skit på hela lektionen !
duktig som jag är ! när vi skulle ha en halvtimmes läsning satt jag och smsade massa fina emoji smileysar till kelly som satt 10 cm ifrån mig (NÄRKONTAKT OHJA <333333)
och nu så sitter jag här vilket förklarar en hel del vad jag gör, :)
skolan idag är sjukt soft, vi börjar med bas med roger.. det roliga är att man kan sittaoch smsa med ljudet på att han bryr sig.. so I'm like.. "GO FOT It BIIIIIATCH "
iallafall.. sen har vi matte "jag vet inte om vi har matteprov ?!?!?) men det kommer nog bra för det där med samband är lätt (y) sen så ska jag gå hem av personlige skäl och sen ska jag tillbaka till skolan och då ska vi ha en föreläsning som gör att vi missar kemin, vilket är helt underbart !
på spanskan ska vi ha tjejsnack eftersom att killarna ska ha samma föreläsning under spanskan så kommer vi slå ihop de båda spanska grupperna då de bara kommer vara tjejer kvar, good huh ? :D

efter skolan ska jag bege mig ensam (FOREVER ALONE) till kungsmässan och köpa lite saker som jag behöver, sen ska jag även träffa Rebecka i Särö där vi ska sola lite, sen ska jag bege mig hem och plugga lite tror jag c: dricka te !!!! :D

här kommer även en del fula bilder på mig och kelly från lektionen c:






ska vi göra nåt äckligt baby ?
ja men hej å sådäääär, vi är sexiga.
puss

/ Sυρєямaη ♥

1 kommentar:

  1. HAha, så jävla söta ä ni! ^^
    Och ja, Roger är jävligt soft :]

    SvaraRadera