måndag, januari 16

tack för omtanke.


det här gör mig så sjukt jävla glad, alltså helt ärligt. jag blir så sjukt glad när jag får dessa orden.
det betyder att folk bryr sig och faktiskt är rädda om mig, jag är er evigt tacksam.
ni betyder så sjukt mycket med exakt allting ni gör, och utan allas stöd hade jag inte suttit här idag, helt ärligt.
det låter hemskt, men det är precis så det är.. jag hade inte varit här utan mina vänner stöd.

orden på bilden kommer från en fd. bästa vän. nämligen Olivia Backman som var min bästa vän under lågstadiet. vi har tappat kontakten totalt, men tack för de här orden.
de gjorde mig sjukt glad, tack något sjukt.

vill avsluta med att säga att jag älskar er. alla vänner, före detta vänner, alla de som inte är mina vänner.
ärligt talat, alla de som stöttar mig har just nu en sån stor plats i mitt hjärta att det är helt sjukt.
tack för att ni finns.

peace and love
/ Sυρєямaη ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar