fredag, februari 3

ledsam livsstil

det finns så mycket som jag hade velat prova under en dag. att under en dag få äta det jag känner för och att för en dag få glömma bort mina gränser och mina regler. att jag kan äta chips på fredag och godis på lördag om jag känner för de, men det går inte.
alla frågar mig alltid "hur svårt kan det vara lina ? ät bara så blir du frisk"
men det är inte så enkelt.. det funkar inte så och jag vet inte hur jag ska förklara varför det inte funkar så. jag kan inte unna mig någonting någon gång. jag lever på 100 kalorier per dag, även om jag hade velat äta mer så är det strängt förbjudet i min värld att äta mer än 100 kalorier. jag vill bli frisk och slippa skiten.. men jag vill ändå bli ännu sjukare och smalare.
svårt att förklara och svårt att leva såhär. vet ärligt talat inte hur länge jag pallar innan jag ger upp.
jag önskar inte ens min värsta fiende denna sjukdomen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar