tisdag, februari 14

tjena hej

ni måste bara älska min uppdatering, jag är så jävla bra.
jomen hejsan släng dig i väggen typ, JATACK.
nej men nu ska vi ta det lilla lugna här.. känner att jag inte riktigt har alla judar i gaskammaren idag, känner mig lite och cyklar om man säger så, fast jag har ingen cykel :( fml

IALLAFALL.
jag saknar Anna. Hon är i Thailand. I 2VECKOR, kommer sakna sönder henne :( gaytime ohja.
men det är alla hjärtans dag idag, så varför inte lixom ? :)
NUUUUU, ska jag och mamma åka till frölunda torg och köpa bikini till mig för jag har ingen å det kan ju vara bra att ha på torsdag då vi ska på spa, annars får jag bada naken :333333

precis såhär ser jag ut idag.. lite som en galning med rött hår.
men mitt röda hår är så jävla bäst, det är så jävla jag.. LINA STYLE.
älskar det <3

 asså kolla vad jag kan, fett begåvad och talangfull !
fett läskigt ändå, jag skelar med enda ögat.. jag vet inte vd det är med mig, banga ha seriösa bilder lixom.. banga va seriös med livet ens, eeeeeh ? :3


 HEJ DAGENS OUTFIT, typ precis som vanligt.


 GÅ NER NÅGRA KILO OCH FÅ SMALARE BEN ?! -JAAAATACK.
och så avslutar jag detta extremt fina inlägg med denna bilden för jag tycker att den beskriver mitt humör just nu. lite sådär halvt nerdrogad och helt flippad som vanligt. måste bara säga att jag är extremt sexig.. I WAS FUCKING BORN THAT WAY.

puss bitches

/ Sυρєямaη ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar