lördag, mars 17

alla andras dag idag.

egentligen så ska det ju vara "min dag" idag. men fuck no, alla andra tänker alldeles för mycket på sig själva för att ens göra någonting annorlunda för att uppmärksamma att det faktiskt ÄR min dag idag.
att min egen mamma faktiskt kan förstöra min födelsedag något så brutalt mycket är faktiskt bara stört.
förstår inte hur du ens kan klara av att leva med dig själv när du gör såhär?
jag tänker inte stanna hemma ikväll/inatt. det är ditt fel nu, jag orkar inte med dig när du håller på såhär, jag är din dotter, som fyller år vafan?! du borde faktiskt visa lite mer.
istället ska du gå runt å grina å va tjurig å jävlig hela tiden och förstöra stämningen för alla? DRA ÅT HELVETE DIN JÄVLA BITTRA KÄRRING.
jag blir fan ledsen, blir så jävla ledsen å besviken, trodde så mycket bättre om dig.. jag gjorde faktiskt det.
men jag är inte förvånad att jag ska bli besviken och framförallt sviken än en gång, jag börjar bli van vid den känslan vid det här laget. jag vet att det är såhär mitt liv kommer att bli, för all framtid.
jag är så trött på att inte ens du kan försöka. okej att alla andra inte lyfter ett finger, okej att de inte anstränger sig för att hålla humöret uppe idag, I don't blame them. men du? du är min morsa för i helvete, försök att hålla ditt pissiga humör i styr på min födelsedag. jag hade sett fram emot den här dagen och nu sitter jag och gråter, tack för den du din jävla....
nej, nu har fan bägaren runnit över, nu blev det för mycket. nu blev du för mycket.
om du nu så gärna vill träffa din son so go ahead, men förvänta dig inte att jag kommer vara hemma när han är här, förvänta dig inte att jag kommer svara när du ringer, förvänta dig inte att du kommer se mig förräns han är borta. jag har ingen annan stans att ta vägen, men jag skiter i det, jag sover ute på gatan om jaag så behöver det, jag tänker inte bo under samma tak som honom.
nu ska jag ut, och jag kommer tillbaka lite när jag känner för det, kommer inte svara på sms eller när ni ringer, kommer inte ge ifrån mig ett enda livstecken.


/ Sυρєямaη ♥

2 kommentarer:

  1. lina älskling :( det kommer bli bra, hur taskigt det än känns nu. att din mamma förstörde din födelsedag är inte rätt, det vet jag, men vart ska du ta vägen? asså jag är sjukt orolig för dig hjärtat. smsa när du ser detta. jag älskar dig allra bästa vän och kommer alltid finnas vid din sida vad som än händer. alltid! du är bäst <3

    SvaraRadera
  2. Åh, önskar det fanns något jag antingen kunde säga eller göra som gjorde det åtminstone lite bättre. Jag vet att vi inte känner varandra så, men finns om du behöver prata.

    SvaraRadera