onsdag, mars 7

blogglista

i brist på någonting att göra så skriver jag en sån här sjukt intressant blogglista, oouff..


När vaknade du imorse?
Svar: 06:45
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: 
ingenting alls, min hjärna är i koma nr jag har vaknat..
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
 neeee
Vilket humör är du på?
Svar:
 Ångest, annars förvånande bra!
Vad har du på dig just nu?
Svar: Mysbyxor och stor t-shirt c:
Har du ont någonstans?
Svar: 
I huvudet :)
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: hade ju helst inte ätit någonting alls, men någonting som hade varit gott är en skål med mjölk och flingor :)
Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 önska att man fick lön av att gå i skolan?
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 mjölk
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: 
bigbrother.se (a)
Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 Inte gjort ett skit, startade bakmaskinen så nu står tt bröd och bakas, och sen ska jag till kungsbacka med rebecka :)
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
 Euphoria-Loreen
Varför ska man läsa din blogg?
Svar: 
för att jag säger de och om man inte gör det så får man fett med spö :)
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: Förmodligen så satt jag hemma å gjorde ingenting, en vanlig onsdag för en 15åring som (inte) går i skolan, hahaha ? :(
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 förmodligen för maten jag lagar..
När fotade något senast, och vad?
Svar: vettefan när jag fotade sist, det vart längesen!
Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: 
yes, ska köpa massa skönhetsartiklar :)
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: om jag sträcker ut mitt ben så kommer jag slå i väggen och förmodligen bryta tån för att jag är så sjukt klantig, så jag avstår från att sträcka ut benet så att jag kan komma ut på min promenad (lite svårt med en bruten tå lixom,haha!)
Vad tror du att klockan är?
Svar:
 Klockan ÄR 09:44
Vad borde du göra idag?
Svar: Kanske någonting vettigt, ut å träna lite innan det blir vinter igen
Vad ska du ha på dig idag?
Svar: 
ine en blekaste aning


/ Sυρєямaη ♥

1 kommentar:

  1. Vill du ha fler besökare på din blogg?
    Var då gärna med i min tävling om att bli veckansblogg, vad har du att förlora! :)
    http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment

    SvaraRadera