fredag, mars 9

nu jävlar ska jag bli den där människan som alla respekterar

folk nu för tiden är så jävla respektlösa.. bara öppnar käften å tror att vi runt omkring är robotar utan några känslor, men tro mig. även om jag inte visar mina känslor så är jag full utav en massa känslor som bara vill välla ut.
nu ska jag sluta ta skit från alla, jag ska peka finger åt folket som försöker trycka ner mig, för jag är så jävla mycket starkare än er. jag har gått igenom så jävla mycket skit i mitt liv, är så jävla mycket visare och smartare än vad ni är. men jag är också så sjukt mycket starkare i mig själv. jag vet hur jag vill vara och jag kan stå för den jag är. jag vill aldrig i hela mitt liv vara som er, för ärligt talat så är jag så mycket bättre än er.
haters got to hate.
jag ska skaffa så mycket respekt. jag ska bevisa för folk att jag kan klara allting.
jag kan klara mig ur depressioner, jag kan klara mig från självmordsförsök å jag ska klara mig ur anorexin.
jag har beivsat för alla att jag kan, jag KAN BLI SMAL.
nu ska jag bevisa att jag kan bli frisk, jag är stark nog att klara det, jag är stark nog att klara mig själv.
det som inte dödar mig gör mig starkare ni vet, och jag är inte död än.
believe me bitches, ni som jag inte tycker om ska fan få veta om det nu asså, nu är det slut på syltandet.
jag ska be er sätta er på fingret å rotera, jag ska spotta er i ansiktet, jag ska få er att böna och be för att jag ska visa min respekt.
men respekten för er tar slut här, jag ska garva er rakt upp i ansiktet.
nu jävlar är det slut på det här.

nu jävlar ska jag bli den där människan som alla respekterar.

/ Sυρєямaη ♥

1 kommentar:

  1. Asså fyffan va du är bra! Ja ser upp till dig nu asså, så jävla starkt av dig att skriva så. Du ska va så jävla stolt nu asså! Faan va du är bra! Ska läsa din blogg tills ja döör, du e bääst! Och du kommer kilara detta, de kan ja lova dig. Lycka till måste ja säga!<3

    SvaraRadera