måndag, mars 19

plugg,plugg å mera plugg och även en hiss!

asså jag vet inte hur mycket jag måste plugga på denna veckan? efter att jag missade så mycket i skolan så typ kommer det stora vågor utav plugg, oooorkar inte.
nu sitter jag och pluggar biologi.. eller nja, jag gjorde det innan jag fastnade vid datorn, hehehhe c:
 dock så är det jag pluggar i biologin rätt så roligt c: hormoner å såntdära :)))

jag vill även hissa en grej idag, bara för att det var längesen!
eller egentligen så kanske det är ett litet confession..
jag har blivit helt stört förälskad i norrlänska, asså jag älskar det verkligen och jag vill hissa det flera 1000000 gånger, det är verkligen sveriges härligaste dialekt!
har ju en del utav min släkt i norrland, så kan lika gärna börja prata de, HAHAHHA nej men ärligt.
det är den dialekten som är typ charmigast på hela jordklotet.. norrländska och.. så som man pratar i dalarna, typ dalmål eller vafan det heter?!
så kommer jag här me världens tråkigaste dialekt typ "ja men det va la gött ännnnnnaaaaaaaaaaaaa" jomen tjohej vd roligt.
nej, norrländska är och förblir den bästa och goaste dialekten i mina öron!

bara för att vara lite bitter (för det är roligt att klaga på saker) så måste jag rösta ner skånska! det låter så fult, flytta tillbaka tilldanmark typ?! låter exakt som danska, nästan.. på tal om skåningar så är det väldigt mycket skåningar i bigbrother i år, och påtal om bigbrother så tycker jag att det är lite mesigt.. de festar 2 gånger i veckan och har värsta lama uppdrag, nej fyfan.. stackars dem :(
aja, nu ska jag försök plugga vidare å sen blir det att bege sig ut å spring och sedan träna lite rumpa, hah :)

puuuusssss

/ Sυρєямaη ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar