tisdag, april 24

Hej hallå tjena

I'm sorry for my dåliga uppdatering men jag hade en bloggtorka period, so to speak :3
jag ska försöka komma igång med bloggandet igen, men jag suger verkligen på att ta bilder i "min vardag" men jag ska försöka, för det är ju bilderna som gör en blogg rolig, thehehe :3
JAG HAR ALDRIG NÅGRA BILDER = TRÅKIG BLOGG, face the facts lixom :D
men för att ni ska få kompensation för min dåliga bilduppdatering så har jag tagit en massa ego pics, just for you guys, visst är jag underbar? <33333333333333333333333333333333333333
SVAGMASTA' numero uno, sí c:
hahaha, nej men ja, såhär coolt blir det när man lämnar Lina med en kamera :3 alltså hur coolt som helst, för det är så jävla coolt att sitta ,ed ytterkläder inne, och glasögon när man har linser.. och ja. svincoolt, verkligen, borde få ett pris osv.




sedan så är ju jag sån att jag inte kan vara seriös i mer än 5 sekunder när jag tar kort, och då kan det sluta med att det ser ut typ såhär :)
 kör den där blicken som bara dödar, bambamBAAAAM. ignorera då det faktum att jag är helt uttryckslös i blicken, hehee. räck sedan ut tungan för att få den där "retarded-looken" fulländad.

 Sen om man vill se ut som en riktig gangster så åker händerna fram också! nästan lite.. Hej-jag-är-efterbliven-men-extremt-farlig-ändå.. COME AT ME BRO

sen bah c'baaaaam sett en större bild på högra sidan utav bloggen, lite vilt och vågat sådär.. man måste ju vara lite wild n' crazy när man bloggar, annars blir det tråkigt. av med glasögonen också för att folk ska bli extra intresserade. jag fångade såååå ert intresse med just denna bild, JAGVET.
man bara måste älska mig så jävla mycket när jag är så jävla vågad.

skäääämt åsido. jag ska verkligen försöka bli bättre med bloggandet, för jag tycker det är roligt, egentligen.. när det går bra för en, haha!
den här bloggen handlar ju dock mest om min resa genom och mina försök ut anorexin, men känner inte riktigt att detta ämnet passar inte in i detta inlägget, då detta inlägget är mer wild n' crazy, IF U KNOW WHAT I MEAN...........
nej men, ett inlägg angående det kommer inom en snar framtid!

PUSSSSS

/ Sυρєямaη ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar