söndag, april 1

jävla fittkärring

ditt efterblivna jävla äckel. jag är inte din gulliga söta dotter som lyder dig längre fattar du inte det din jävla fitta?
FATTAR DU INTE DET?
jag är inte fucking 5 längre, jag behöver inte följa med dig till din jävla pojkvän varje jävla helg, JAG HAR FÖR FAN ETT LIV. bara för att ni bara träffas på helgerna sp behöver inte jag lida för det. jag kan vara fucking ensam eller är du trög i huvudet helt allvarligt talat?
jag är inte 5 år, fattar du? jag är 15!
jag klarar mig själv, du behöver inte vakta upp mig.
nu orkar jag fan inte med dig mer.
idag var sista kvällen du såg skymten av gamla lina.
nu ska jag supa till jag inte kommer ihåg vad jag heter, jag ska knulla tills fittan spricker å jag ska misshandla folk tills jag hamnar i fängelse! fattar du nu? jag är inte 5 längre, jag sitter inte hemma och målar en fredagskväll, jag är ute och super förstår du?!
din jävla fitta, hatar dig så sjukt mycket, du anar inte.
tack för att du förstör allting, tack för att du får hoppet att sjunka som en jävla sten din fucking jävla idiot.
jag vart så jävla taggad, planerat allting och taggar hela veckan, men så kommer du å förstör allt.
nej fyfan, nu slår jag revolt mitt framför dina ögon. jag kunde gjort det bakom din rygg, du vet.. det man inte vet mår man inte dåligt av. men nu jävlar, som man bäddar får man ligga. du ber om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar