onsdag, oktober 12

@bas

hallohallo ! har inete lagt upp någon bild på mitt röda hår än och jag är hemskt ledsen för det..
MOHAHAHHAHA, nej det är jag inte alls, fu.

atm så har jag bas, det är tråkigt. jag borde egentligen plugga inför redovisningen som vi ska ha på no:n idag, men eftersom att ingen utav mina gruppmedlemmar har alla hästar i stallet så att säga så blir det svårt att få högt betyg på denna uppgiften..
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA, alla hästar i stallet wtf.


jag och anna är söta.. kelly skulle egentligen vara med på bild, men hon är en tönt som sitter och läser istället
mitt hår är rött, MOHAHAHAHA (:
kolla va anna är ful ändå, rätt konstigt att jag som är så jävla snygg å bäst å allmänt awesome är kompis med en så ful människa ? lixom hon är ful, sämst och allmänt äcklig. men lixom.. man väljer ju inte sina vänner.. ? eller jo det kanske man gör, inte fan vet jag,
men eftersom att jag är kamratstödjare så måste jag vara snäll mot alla.
förlåt anna, men jag är inte din vän egentligen, är  bara det för att jag är tvingad att vara vän med alla.
welcome the awesome truth my firend, life's a bitch.
nej men jag skoja, hon är söt ♥
trattkantarellsoppa ?
HAHHAHA, nej.
det va nån som sa det precis i klassrummet o.O wtf
de pratar om svamp..
"ser det ut som en svamp?"
MAN SER VÄL OM DET ÄR EN SVAMP ELLER INTE JÄVLA RETARD: EN SVAMP ÄR EN SVAMP. end of discussion.
jag hatar retards, så jävla efterblivna. ååååååh vad jag stör mig på alla efterblivna människor som finns. asså verkligen, måste ni vara så överdrivet blåsta ?
stör mig på er, fu.
bara för att jag gillar att klaga på mina fula vänner så vill jag säga att kelly är en pingvin.
här är kelly :

är hon inte ful ? :)
nu ska denna trevliga individ vid namn Lina dra sig och kanske arbeta med något, eller fördriva tiden genom att fundera på om jag är en arab eller inte. eller möjligtvis en kastrull, det återstår att se.
vi hörs !

/ Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar