lördag, oktober 8

saknade vänner.

det är helt sjukt ändå, att folk vid 14 års ålder ska dricka sig fulla varje helg, varje kväll.
alla vänner har förändrats så sjukt mycket.
asså jag menar, 14 år. barn. ni ska fan inte hålla på så. blir så jävla.. ledsen å besviken på er alla..
att både röka och dricka er fulla vid 14 års ålder är bara sjukt, och konsekvenserna står er upp till öronen.
att förstöra sitt liv så tidigt förstår jag inte, varför inte bara vara sig själva ?
måste alkoholen ta över för att ni ska våga ta för er ? eller ens vara er själva ?
när ni använder er av alkoholen blir ni inte ens er själva, ni blir några andra. några som jag önskar att jag inte kände.
jag saknar er, de personerna ni var. de personerna ni var för.. ett årsedan ? va i helvete hände med lixom ?
de underbara ni människor ni var då, är de borta nu ?
fattar inte hur svårt det kan vara att stå emot alkohol och rökning ?
hur jävla svårt kan det vara ? idioter är vad ni är. idioter hela bunten.
men idioter som jag älskar över hela mitt hjärta, för jag älskar mina vänner.
en del av er har till och med varit mina bästa vänner, men ni har funnit en ny bästa vän. alkoholen.
fattar inte vad ni tänker med, jävla idioter.
kör erat eget race istället för att vara som alla andra.. att vara sig själv är så jävla mycket coolare.
"var era själva, för alla andra finns redan" vafan hände med det egentligen ?
ska jag bara sitta här å se när mina bästa vänner förvandlas till monster ?
jag vet att jag inte kan påverka er, för vad jag än säger så bryr ni er inte.
men det finns något så sjukt mycket roligare än alkohol. att ha kul utan den.
just sayin' it. jag saknar er, mina gamla goa vänner.
saknar er utav bara f a n.

/ Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar