lördag, oktober 15

hemma ! :D

sitter just nu i sängen med ett glas pepsi, mohahah c:
kom hem för ungefär en och en halv timme sedan, det är alltid så sköna personer på tab, å så är det go stämning lixom.. :)
jaja, bilder från vad jag köpte idag c:

två koftor och en svart och en vit vanlig tröja typ :) lite oversize, eller så är det bara jag som är liten :3

de ser fula ut på galgen dock.. tar kort när jag har på mig dem c:


HAHAHAHAHHA, okej dålig bild.. men jag orkar inte

trosor, leggins och knöstrumpor = alltid bra att ha utav c:
köpte även en massa annan skit, typ mascara, parfym massa grejer till håret, hårfärg, och småprylar till rummet å såå :3 men ingenting som är värt att ta kort på ^^

somnar nog snart, är så sjukt trött ! o:
pusssssss !

/ Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar