onsdag, oktober 5

@ soffan.

atm sitter jag i soffan (: har precis varit på gymmet å tränat lite grann, stretchade utav bara helvete..några killar på joggingbandet sa "vafan gör hon?" haha, så roligt..
jaja, nu sitter jag som sagt i soffan och dricker saft :3 å kollar på film ! måste plugga, för jag ska ha so inlämning imorgon ;(
idag köpte jag två blonderings"askar" (:


                                                                                                                             
så nu har jag alltså två janehellen mood blonde och en milt cream color intensive red :) det är detta jag ska tortera mitt hår med i helgen (: men mood intensiv blondering är riktigt bra blondering har jag läst å hört c: och det är till för mörkt hår, vilket jag har, så det här kommer bli prima. :) och eftersom att jag blonderar det två gånger så blir det prima prima :D gör detta på fredag, och jag tror inte att det kommer att bli så farligt som jag trodde, för det kommer bli blondt och inte oranget.. så då blir det snyggare färg på håret sen hoppas jag :D
för just nu är mitt hår a complete mess, som jag skrev innan c:
nu måste jag plugga, annars kommer jag aldrig att bli klar.. pussåhej ankpastej !


/ Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar