tisdag, oktober 4

My haircolor went to a complete disaster

tror inte att jag behöver säga så mycket mer än vad rubriken lyder. because indeed my hair looks like a mess.
ärligt talat, så ser det ut som en kvinna med redigt mycket mens släppt en bomb rakt i skallen på mig.
för hårbotten är skrikröd, och resten är typ vinröd. vilket dock var snyggt, men inte med den hårbotten.. och speciellt inte när jag ville ha rött hår..
glömde självklart att bleka mitt mörka hår innan jag färgade det.. (smart som man är ?)
så det blir att åka till willys med min käre mor och köpa blekmedel och hårfärg.
att bleka håret gör jag till helgen dock, inte en chans att jag går runt i skolan med typ.. en blandning av gult/orange/blondt/brunt hår typ.. bad hair week ? oh yes indeed.
  nejmen på fredag ska jag bleka håret två gånger, så att det blir så ljust som möjligt. det är nu inte meningen att detta ska bli snyggt, för det vet jag att det inte kommer att bli, men bara att det blir tillräckligt ljust för att färga det rött, som jag då ska göra på söndag.. måste låta håret vila från färgning känner jag.. :(
tänk om det typ går av ?! tror dock inte att det kommer hända.. men what if ? D:
inga bilder i bloggen idag, inte för att det brukar vara det.. men jag har intalat mig själv, att de gånger jag faktiskt skriver ska jag ha med lite bilder.. för jag vet själv att det inte är kul att kolla på en blogg utan bilder D:

jaja, mitt hår fixar sig nog snart, och om det inte gör det så blir jag nog brunett igen (a)
pussåhej !

/ Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar