fredag, november 11

angående inläggning.

förstår att det är oklart för många hur det blir nu angående inläggning och så vidare.
om jag läggs in så kommer jag först ligga på ungdomspsykavdelningen i halmstad i två veckor.
där bor jag med andra pyskiskt sjuka ungdomar.. det kan vara allt möjligt som gör att de mår dåligt psykiskt, det behöver ju inte vara ätstörningar, dock så tror jag att det är många utan ungdomarna där som har det.
under de 2 veckorna får jag inte åka hem någon gång, utan kommer bo på sjukhuset i 14 dagar. där ska det också serveras 6 mål mat som ALLA ska äta, vilket jag verkligen inte kommer att klara av (i dagsläget).
sen efter de två veckorna ska jag bo 4 veckor i en lägenhet tillsammans med mamma och pappa och två stycken läkare i varberg. det är precis som en vanlig lägenhet bara det att jag kommer vara ständigt övervakad.
där får jag åka hem på helgerna, och också under jul och nyår veckan.
men kommer att spendera hela jullovet där isåfall, vilket inte .. kommer vara kul.
sen efter de 4 veckorna kommer det vara 2012.. alltså i början av januari typ..
och därefter kommer jag gå till ätstörningsenheten en gång i veckan.

allt detta kommer hända om jag inte äter 4 mål om dagen nu till måndag.
vilket jag inte har gjort.. vettefan hur det kommer sluta..
men jag tänker INTE bo där i 6 veckor.. glöm de.

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

2 kommentarer: