lördag, november 12

somnar med ångest..

jävla fitta.. ska jag behöva somna med den här jävla ångesten nu också.. ?
räcker det inte med att jag behöver dras runt med den hela jävla dagen.. måste jag somna med den.. och känna den när jag vaknar också.. ?
ska de första tankarna som kommer upp i min hjärna bli "ät inte. du blir fetare." "du är fet lina, du är sämst".
min hjärna och min kropp samarbetar lixom inte.. de är fiender och krigar mot varandra.. typ.
fan va töntigt det lät.. men så är det.. fuck it.

jag loooovar att jag kommer få läggas in.. jag vill fan inte.. men det kommer säkert bli så. om mina föräldrar får bestämma.. jävla.. ÅÅÅÅH.

jävla ångest skit bajs asså åååååh :(
sp har jag gått upp i vikt också.. inte mycket..men ändå :( FUCK MY LIFE.

jag orkar inte, godnatt.

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar