söndag, november 13

ångest.. idag igen. oooovanligt.

vaknar upp även denna dag med en sjuk jävla ångest. kul, skitkul verkligen.
kommer absolut inte förstöra min dag eller så, nejnej.
   fick förresten ett sjukt jävla sug efter att gå ut och gå, bara känna hur kalorierna går bort lixom.. men jag kan ju inte nu.. då kommer jag väcka hela huset..
så jag får göra det lite senare.. ska ta en riktigt lång promenad tror jag.. bara för att känna att jag inte är tjock.
för det gör jag nu, jag är tjock. åååååååh vad jag är tjock. gick föresten upp 0.3 kilo igår.
vill inte gå upp mer ! jag tänker inte :( åååååh, fml. väger redan mycket.
jävla tjockis lina.. jävla fetto.. :(

ska förövrigt inte göra något speciellt alls idag. ska plugga lite tror jag. eller jag måste plugga !!!
är efter i alting nu känns det som.. engelska, svenska, matte, no, spanska... ååååh u name it.
fuck, jag orkar inte.
ska ut och gå ikväll med rebecka också, mysigtmysigt.

godnatt, godmorgon.. whatever..
nu ska jag sova för att slippa all äcklig ångest.. och sen när jag vaknar ska jag ut å gå.
japp, godnatt !

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar