söndag, november 13

sleepover !

sover över med rebeckis c:
just nu ligger hon på mitt golk och sover.. trött much ? ehe :)
jag sitter endam uppe och kollar på the grudge :(
när jag såg den första gången va jag så rädd att jag itne kunde sova på flera månader.. haha :(

sitter även och kollar runt på löshår och sånt på internet. då kom jag på en idé..
ska jag ha dreads ?
det verkar ju ascoolt lixom.. jag går runt i dreads.. ? mums !
nej.. jag kanske inte passar i det.. men det är sjukt snyggt.. o.o
men det jag egentligen tänkte kolla på var svarta löshårsslingor som jag kan ha i underhåret lixom.. det är snyggt o.o
sen kollar jag ju också självklart på röda dreads.. ehe.. snyggt :$

vad tror ni.. ?

skulle jag passat i dreads ?
kommentera !

puss.

/ Lina Engström ♥ Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar