onsdag, november 23

arg. ledsen. sårad.

jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag inte ville att det skulle bli såhär.
för jag trodde ärligt på att det kunde vara du och jag riktigt länge.
alla trodde det.
men livet blir inte alltid som man tror, och jag tror att dina rätta sidor har visats sig för mig nu.
för sån här var du inte när jag föll för dig.
för jag föll inte för ett jävla svin, det gjorde jag fan inte.
att man ändå kan vara så dum och blunda för en människas negativa sidor.
och att jag var så dum som stannade kvar när de började avslöjas.
egentligen så ser jag allting mycket klarare nu. jag förstår dig fortfarande inte, men jag kan se det på ett annat sätt. och det sättet är helt enkelt att du bara är helt störd i huvudet.
för man gör inte sådär mot två tjejer i rad, det är bara helt jävla stört.
jag kommer gråta, kommer få sömnlösa nätter och ligga vaken och tänka på allting som hänt. ligga vaken och tänka på alla fina minnen, och så kommer jag gråta, massvis. för jag saknar dig, jag saknar den killen som jag föll för och inte det svinet som lät mig falla ner i marken, helt enkelt.
men även om jag kommer ha massa sömnlösa nätter så ska du inte knäcka mig för det, för det kan du inte.
ingen kan knäcka mig så lätt, inte ens du. hur mycket du än försöker gubben så kommer det aldrig funka.
jag är starkare än så, och bättre än så.
om jag tänker efter så är du inte värd någonting utav mig längre, inte ens mina tankar.
men det är svårt, för du sitter fast där uppe i hjärnan på mig.
men lita på mig, du kommer försvinna.
   du kommer aldrig få tillbaka mig, du kommer inte få såra mig igen sådär.
om du kommer krypande till mig så ska jag spotta på dig.

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar