onsdag, november 23

nere på botten.

nere på botten nu, så djupt jävla nere.
frågan är ens om jag orkar ta mig upp nu, utan dig.
utan joacim.
lite roligt att du sa att du inte haft några känslor för mig ca 2 veckor.. men inte sagt någonting för att du inte ville såra mig. så istället säger du det på våran halvårsdag ?
vet du vad jag har att säga ? att du är en fucking idiot.
fattar inte hur jag har kunnat vara så blind och missat det.
jag har litat på dig och berättat allting för dig.
tagit skit ifrån dig, och alltid funnits där för dig.
jag vill ju förfan inte ens bli frisk, utan jag har kämpat för din skull, för din fucking skull.
och det här är svaret man får tillbaka.
räcker inte jag till på något sätt ? tröttnade du på mig ?
det skulle varit ett halvår idag, men på något sätt så blev det inte så.
på något sätt så blev det slutet, å det 'r ditt fucking fel.
jag älskar dig, å du älskar inte mig.
istället för att skada dig, så kommer jag att skada mig själv. igen, för din skull.

nu orkar jag inte, jag vet att jag kommer falla ner nu. djupt ner.
när dansen är slut, så kommer jag fan de.
förlåt, men nu orkar jag inte.
du skadar mig, krossar mig, gör sönder mig.
alla minnen, alla bilder, alla filmer, alla stunder. allting kommer att påminna mig om dig, allting.
jag orkar inte gråta i skolan.. jag orkar inte se dig, för då börjar jag gråta.
jag tänker ständigt på det, vilket betyder att jag ständigt tänker på det.
jag vet att du inte är värd mina tårar och tänka "det som inte dödar mig gör mig starkare"
men tänk om det dödar mig då ? tänk om det som bryter ner mig dödar mig. då kan jag fan inte bli stark.

23/5 - 23/11.
det bästa halvåret i mitt liv, även om allting har varit ett helvete.
I fucking miss you.

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar