tisdag, november 22

sitting on tha toilet

tjatja bloggääään, sitter på toalletten nuråå !
HAHAHAH, nej men jag gör faktiskt det.. o:
bara för att jag är cool !
för det är såååååå coolt att sitta på toaletten ?
fråga inte varför jag sitter här.. av någon anledning så gillar jag att sitta här inne, för att det är skönt.. don't ask why. jag är som jag är när jag itne blev som jag skulle, om man säger så.

gick till skolan halv 1 idag förresten, rätt soft. fast ändå inte.. för jag låg å grät fram tills halv 12.. inte såååå kul om man säger så.
idag skulle jag å mamma egentligen ut å köpa lite grejer, men det sket sig nu.
så nu får jag istället plugga lite.. har ju två inlämningar på fredag och en sor so inlämning på fredag v.49.
för att ni bryr er såååå mycket om vad jag har för inlämningar :))))


jag vet att jag är söt :)
ha det gött, hejjjj

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar