måndag, november 21

jobbig kväll.

fyfan vilken jobbig kväll jag har haft nu, helt sinnessjukt.
kan inte berätta varför, men kan berätta att jag har gråtit en massor, fått ångestattacker och allting..
dessutom så har jag inte gjort matteläxan.. så den får jag försöka göra.
och så får jag förklara läget för mamma och fråga om jag kan missa första lektionen imorgon, för jag mår piss och vill bara gråta sönder och typ dö.
men ja.. får sitta uppe och göra mtteläxan nu, vilket jag inte tror att jag kommer klara av..
för jag har för mycket tankar i mitt huvud just nu.. allting bara snurrar, så är jag trött också dessutom.. dödstrött.. känns som jag inte sovit på flera dagar, trots att jag har det.
men min lärare vet ju om allting om att jag har det jobbigt å så. så jag får bara ta ett snack med henne så är de löst.

jaja, vi hörs imorgon.
puss !

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar