lördag, november 12

dagens

hallå kära läsare !
måste bara meddela att jag mår lite bättre än vad jag gjorde förut.. det är mest på kvällen och morgonen som man jag mår som sämst. och självklart när jag äter då också, haha :)

this is me today.
som vanligt så är det jeans, någon tröja och kofta.
orka ha på sig något speciellt lixom.. ehe ? :$
jag har långa ben, och söta tofflor.
och inte alls rött hår, ehe.

söt tjej å sådär, ser ut som vanligt, haha.
jag gör lixom ingenting speciellt med håret, eller sminkar mig annorlunda. jag klär mig inte så annorlunda från dag till dag heller.
lixom.. jeans och tröja, det är allt man behöver.
palla klä upp sig med en massa skit hela tiden.. bara onödigt.. :(



ni har väl förresten inte glömt av enkäten som är till vänster där ni svarar på vad ni tycker att jag ska ha mer av i bloggen ?
rösta där ! ehe :$ och om ni väljer alternativet "annat" så skriver ni det egna förslaget i en kommentar i detta inlägget (<--- klicka så blir ni länkade dit om ni inte förstod det).

snart så ska jag vara med baby !
och ikväll så tänkte jag lägga ut lite bilder på olika stretcher jag gör för att komma ner i spagat (eller är det split..?) bara för att jag förmodligen inte kommer ha någonting annat att blogga om.
och när man har en blogg så kan man ju skriva vafan som helst :)
puss !

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar