fredag, november 25

hos anipanini

Hej, Hallå, Hejsan, Tjo,Tja,Tjena, Tjenixen,Hej hopp å allt det där !
gött med fredag ? OOOHJAAAA !
sitter just nu hos anna och skriver på min deckare som vi ska ha skrivit klart första utkastet på tills på torsdag. lika bra att börja nu så att man är förberedd lixom.. så slipper man bli sådär stressad på onsdagen å skriva ner något dåligt då.. :)
har inte skrivit så långt än.. men det här är lite hur den börjar :

Inte så bra.. vet inte ens om jag kommer ha det så, det får vi se senare. Kanske kommer på någonting annat som är bra. Det är därför det är så bra att börja skriva såhär tidigt, då blir det lättare att berabeta den.

jag och anna är riktigt söta förövrigt c:
nej men jag ligger i hennes säng å fryser stjärten av mig och hon sitter vid sin andra dator och pratar skype med kelly.
vi är sociala.. JAAA !!!
Kvällen kommer vi båda att spendera med lite sköna folk ute tror jag. Antingen så är vi uppe på take a break vilket jag tror att jag kommer att vara mest för det är så satans babiankallt ute nu. Eller så är vi ute lite, vilket vi också kommer vara en del.. hehe :)
men jaaa, det blir mys.
sedan imorgon så åker jag till pappa rätt tidigt imorgon så att vi hinner gå ut å kolla i affärer innan de stänger :)

Sexy and I know it.
Skämt åsido.

puss !

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar