torsdag, november 24

pluggat !

åååh vad stolt man känner sig när man har skrivit två uppsatser om allting om det som strider mot mina egna tankar. alltså då om mat och att äta och leva rätt.
båda två skulle vara inlämnade imorgon, och jag har redan lämnat in båda, och har även lämnat in svenskan. u gäller det bara att läsa ut boken ! tror inte att jag är tvingad till att göra det, då vi egentligen bara skulle svara på frågorna. men boken är så sjukt bra ! kan inte bara sluta nu lixom o:

köpte även ett block till skolan idag där jag kan skriva ner allting som jag hör på lektionerna och sådär.. smart va ? :) alltid bra att ha, för då glömmer man inte av det som sägs. studieteknik gott folk !!

resten av veckan tror jag faktiskt att jag ska spendera hemma hos pappa. dels för att det var längesedan, men också för att jag och min far ska ut och köpa skor på lördag, och på söndag ska jag in till stan och träffa louise så ska vi ta lite bilder å så.. det är lättare att ta sig från pappa in till stan än vad det är från mamma :)
åker nog redan imorgon, för therese frågade om jag ville gå runt på frölunda lite och kika å så. vi får se hur det blir, är lite osäker eftersom att jag kanske skulle till take a break. men jag tror att jag skippar det.
kan behöva lite omväxling, och det är stor chans att joacim är där, och jag vill inte riskera att träffa honom för då kommer hela min kväll och helg bli förstörd genom att jag gråter för mycket, hehe :(

klad chääääy här dåva !
nej men nu är det bara so:n som är kvar !
känner att jag måste ta skolan mer på allvar nu med tanke på att jag missar den så mycket.


förresten.. idag på ätstörningsenheten så sa de att om jag går ner bara ett hekto till så kommer jag läggas in i en lägenhet i varberg på lägenhetsbehandling.
vilket betyder att jag ska få fira jul i en lägenhet i varberg ? hur jävla kul är det ? snacka om att förstöra för mig, jävla idioter.. åååh ! :(
jamen nu kom rage lina fram oxå, ni har saknat mig eller hur ? :)
det här blir nog sista inlägget för idag, men jag får se om jag kan klämma in något inlägg imorgon under skolan.. annars så blir det efter skolan ! :)

pusssisar !


/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar