söndag, november 27

inte stark.. typ.

Hur ska jag kunna glömma dig när jag inte ens kan få dig ur huvudet ?
Jag saknar dig, som in i helvete.
Jag vill att du ska komma fram till mig och säga "jag saknar dig lina".
Hade jag sagt att jag saknade dig också och att jag ville ha dig tillbaka ?
Om du hade varit ärlig med det du sagt, så hade jag ng gjort det.
även fast jag har intalar mig själv att inte göra det, att aldrig komma tillbaka.
men jag behöver inte oroa mig, för du kommer aldrig säga det.
du kommer aldrig sakna mig så mycket som jag saknar dig.
det är det värsta.. okej att du inte älskar mig, men att du inte saknar mig. det är det som känns mest.

alla säger alltid.. "du klarar dig utan honom" gör jag det ?
ser det ut som att jag gör det ?!
för det gör jag itne, det gör jag fan inte.
jag försöker just nu, för dansens skull.. dansen är slut om 2 veckor. kommer jag fortsätta försöka då ? har jag någonting att försöka för då ? -nej.
fan vad jag saknar dig.. helt sjukt asså.
och jag älskar dig nog fortfarande också.. det är det som är det värsta.
jag kan inte släppa dig, på något konsitgt sätt så kan jag inte.

faaaaaaan.
hejdå )))):


/ Lina Engström ♥
Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar