söndag, november 27

shoppade lite på internet bah, hehe :)
nej.. men eftersom att vi inte hittade några skor när vi var ute och handlade igår så beställde jag från internet istället.. det blev inga mindre än..

DESSA !
snacka om att jag är lycklig c:
dock så är leveranstiden på 8-15 dagar vilket är lite segt.. me vafan  ! :D
inte gjort något vettigt alls idag.. åkte ut till farmor och lämnade korv.. och så ja.. sen ska jag hem å plugga o:
plugga matte och so tror jag :)

och imorgon är det sista dansträningen innan dansuppvisningen :((
fml !


tänkte även bjuda på ett par gamla bilder, hehehehehe
faaaaaast å andra sidan så skiter jag i det :)
det blir för pinsamt, heheheheh c:
uuusch, hatar mitt liv. har säkert gått upp massa i vikt dessutom.. då dör jag.. helt seriöst.. :(
fyfan..

pussheeej

/ Lina Engström ♥
Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar