söndag, november 20

julklappar till mig själv, ehe.

kollar runt lite på internet till julklappar som jag ska köpa till mig själv, hehe c:
detta har jag hittat än så länge c:

 långt sweatshirt tröja från ellos ! verkar riktigt mysig, å hittade den även på rean så den va billig :)
snygg t-shirt ! också från ellos !
bajs snygga skor från junkyard ! gimmegimmegimme !
jeans med rep snörning. också snygga ! stora i modellen så det är typ boyfriend jeans :D
rosa-oranget linne från junkyard.. lite halvsnyggt.. men ändå lixom.. ja c:
asså gaaaah, skitsnygga ! fast de fanns inte i min storlek.. typ bara i storlek 42.. :(
 cool kofta ! tänk mig i den ! fan va tuuuuufffff :D
GAAAAAH. snygga kläder, döda mig. :(
åååh, ge mig jul eller överdrivet mycket pengar typ ?
WANTWANTWANT.

förresten.. bestämde mig för de "vanliga" bruna uggsen. om jag bestället 2 par så beställer jag par 1 och par 2. :)

bara en snabb klädes update igen.
puss !


/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar