lördag, november 19

lite fix å önskelistor osv.

hallå bloggen !
uppdaterarN här. höhö :$

inte hänt så mycket i helgen direkt.. igår va jag ute med en massa folk å det va skitsoft, men kallt som fan. å jag va kissnödig hela dan typ.. haha :(
å idag har jag inte gjort.. någonting. asså verkligen ingenting alls :D men det är soft de med.. det är helg vafan :)
imorgon ska jag vara med anna tror jag c: vi ska inte göra något speciellt.. bara va typ :)
Här är mina planer .. och önskelistor, typ.

-Navelpiercing.
Har dansuppvisning den 5:e december.. så.. den 9:e december ska jag pierca naveln, hohohoh c: (vilket betyder att jag måste spara mina pengar till den 9:e december)
- Svart löshår.
Detta hade jag tänkt att köpa efter jul (om möjligt innan, för jag får månadspeng den 15:e)
Ska ha löshåret som underhår typ c: ska köpa syntethår som är värmetåligt ! 60 cm långt ! fett värt för 200 spänn !


Både navelpiercing och löshår ska jag försöka fixa innan jul !
Eller navelpiercingen kommer jag fixa innan jul iallafall, men inte säker med löshåret bara.. om det inte går innan jul så köper jag bara det efteråt.



Önskelista :
Pengar !
självklart..
vem önskar sig inte pengar lixom ? pengar behövs alltid ! så det är nog det enda jag kommer önska mig utan alla lixom. Inga löjliga presentkort eller så, utan pengar.



Utav pengarna jag förhoppningsvis kommer få så tänkte jag köpa ett par uggs !
vet bara inte vilka jag ska köpa.. antingen 1 par eller 2 par. 3 par blir för mycket.. men måste ha hjälp !
vad tycker ni.. par 1, par 2 eller par 3 ?

utav pengarna jag får kommer jag också köpa en massa annat krimskrams !
såsom navelpiercingar, kläder, skor, accesoarer. sånt där som man alltid behöver mer utav !

det blev en liten.. update om vad jag vill ha, hehe :)
puss !

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

6 kommentarer:

  1. skorna då... par 1 var inte snygga.
    Men det var par 2 och 3, kör på dem!

    SvaraRadera
  2. THAAAAAAA TOORRRR :D19 november 2011 kl. 22:15

    2:an!!!!!!!! sesssssi sessssssssi!!!!! :D hahahahah Satsa på ettan, dom e MUUMMMSIIII :))))

    SvaraRadera
  3. oj mena tvåaan råk askriva etten hheheheh (generad smilie) hehhehehehe

    SvaraRadera
  4. Gabriel ferrariiii biiiilen :D19 november 2011 kl. 22:57

    tvåååååååaaaann :D å e de tuttarna som syns lite allra längst upp på bilden med magen? :D

    SvaraRadera