fredag, november 11

months wanties and other stuffs.

ååh.. stör mig att varje gång man kollar runt på internet så hittar man Alltid någonting skitsnyggt man vill ha.. :(
lixom.. kolla de här skorna o:

kolla de här lixom.. hur snygga är inte dem ? o.o
*dör*
måste ha dem ! som fan att jag måste.. så sjukt snygga.. å jag hade blivit så sjukt lång i dem, thehehe :3
det är en positiv grej med att vara kort, man kan ha sjukt höga skor.. ihihihih (a)
de som jag älskar med dessa skorna är den sjukt höga platån.. (längst fram vid tån för er som inte visste).
*dreglar* ...


dessa va oxå sjukt coola..
inte lika höga, men ändå sjukt snygga o.o
och så är det skitcoola grejer på dem ju o: dragkedjor lixom..

ÅÅÅÅÅÅÅH ! GE MIG !










har även kollat runt på massa nvelpiercingar (excited much?) och hittat massa snyggt c:

 snygga som fan ju o:
alla är från rockflame där det är riktigt billigt med piercingar och sånt o:
den med skruven kanske inte är snygg.. men den är lixom.. cool, haha :)
tänk att gå runt med en skruv i naveln lixom.. reeeespeeekt :3
men ska köpa en massa nya piercingar när jag har fått pengar (efter jul då självklart) så då ska jag köpa en massa ! :D
och som vanligt så blev det helt fuckat med bilderna här.. men jag orkar inte ändra det nu.. ärligt talat.. det är jobbigt ! D:

/ Lina Engström ♥ Sök i ditt hjärta efter vägen ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar