fredag, november 11

snygg chey på kvällen å såååå

 thehehe, iphone :3
nej.. men det är faktiskt iphone 3G.. å ärligt så va den faktiskt snygg o: den är givetvis inte lika bra.. men den va fan snygg asså o:
enkel.. men ändå.. lixom.. ja.. elegant tänkte jag säga.. men då hade det blivit jävligt gay..
"enkel och elegant" HAHAHAHHAHA
men fy...


fast jag kommer dock inte in på den just nu.. då jag inte har någon iphone sladd hos farmor så jag kan inte ansluta den till itunes o.o för det måste göras för det är något fel med den..
så jag väntar tills nästa vecka då jag får 3Gs:en istället.. den är ju lite förbättrad också lixom.. :)
sen så tänkte jag också lägga ut denna bilden för att jag va så himla söt på den.
lixom bedårande gullig.. mina föräldrar måste vara stolta över mig.
typ inte alls galen och helt cp eller så.. nejnej.

jaja, nu ska jag lyssna på lite musik och leta vidare på internet efter lite saker man kan shoppa efter jul :)
haha, de kommer nog inte vara kvar till jul.. eller efter jul..
men ändå c: det är ju så jag fördriver tiden just nu.
får ju inte direkt gå ut och springa lixom.. på det sättet får jag itne fördriva min tid längre.. så det gäller att komma på något annat c:
imorgon ska jag och min farmor ut i stan lite.. ta massa mysiga höstbilder , hoho :3
pussss !

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar