söndag, januari 15

lina hissar och dissar.

när man har blogg, så kan man ju göra precis som alla andra bloggare.. nämligen skriva hissar och dissar ? "WOOHOOO ! GUD VAD KUL LINA, PRECIS VAD VI ALLA HAR VÄNTAT PÅ ! ÅÅÅH, NU ÄR VI ÖVERLYCKLIGA"
ja, fast nej.. ? oO

iallafall.. tänkte göra ett sådant här inlägg minst 1 gång i veckan.. och vad passar då inte bättre än söndag ? då hela veckan redan har gått, och då vet jag ju vad jag har stört mig på denna veckan, och vad som har vart bra denna veckan ? WOOHOO, smart chey här !
till hiss och diss ska jag även ta bilder, men eftersom att jag kom på denna mycket smarta kategori just nu, så får det bli.. bildlöst (om det inte kommer bilder från google, mwhehe :3)

Denna vecka vill jag hissa :
UGGS
vad hade jag gjort utan mina älsklingar denna vintern ? det har inte varit så jättekallt, och det har regnat rätt ofta.. ! men de är räddare i nöden även om vädret inte har tillåtit mig att använda dem !
de åker rakt på när vädret tillåter, även om det är 10+ ute.
skönaste skorna som finns, punkt.







Denna vecka vill jag dissa :
Människor som alltid ser de negativa sidorna.
Det är så sjukt störande ! Alltså varför ?! Bara onödigt, som fan !
Lixom.. Varför kan man inte bara se det positiva i människor istället för att ta fram de negativa sidorna och fokusera på dem ? Hur svårt kan det vara att förstå att alla har negativa sidor, liksom alla har positiva. Förhoppningsvis så har de mer positiva än negativa, så då kan man ju lika gärna fokusera på dem istället för att stirra sig blind på allt negativt.
Ett tips till er är att vidga era vyer och se människor på ett bra sätt, livet blir nog bättre då.

puss på er !

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar