lördag, januari 28

tankar.

jag vet inte hur många gånger jag måste svika mig själv. jag blir sviken varje dag och det utav mig själv. jag är den enda människa som har svikit mig så sjukt mycket så det är fan inte sant. fast ändå så fortsätter jag att lita på mig själv efter ett tag igen.
jag kan inte lite på någon så länge jag inte kan lita på mig själv, för då kan jag inte lita på mig själv när jag säger att jag kan lita på någon.

jag är så trött på att ständigt svika mig själv, så jävla less på det.
jag kan ljuga om saker och ting för andra, men jag kan fan inte ljuga för mig själv för jag känner till sanningen.
jag orkar inte ligga å gråta, jag orkar inte leta efter lyckan längre.
kan inte anorexin göra mig smalare och låta mig sjunka djupt ner ?
jag pallar inte längre.

1 kommentar:

  1. Linabästis, du är bäst. jag finns för dig hela tiden och mig kan man lita på, I promise. Det kommer bli bra tillslut, bara du vill. never say never, dreams do come true. Älskar dig <3

    SvaraRadera