fredag, januari 27

tekniklektion !

hallåhej !
just nu sitter jag och har teknik lektion där vi hade ett muntligt prov som gick ut på att man skulle redovisa en uppfinning som man har kommit på.. det va iBrella, ett paraply som skyddar telefonen mot nederbörd när det regnar.. smart å sådär ! :D

snyggt och trendigt ska det vara !
HAHAHAHAHHAHAHA.. nej men ja, den är snygg och sådär :) jag typ började stamma när jag stod där uppe och pratade, men det gick väl bra igår.. så fick jag precis sms när jag visade upp hur den skulle sitta, det va pinsamt :(


idag ska jag bege mig hem till robin och sova hos honom, och neeej robin är inte min pojkvän, det är mammas pojkvän :) så jag och min mor ska dit och sova över hos honom, samt laga middag och sådär, mysmys c:

Idag så ser jag inte ut på något speciellt sätt, inte gjort någonting särskilt med varken hår eller sminkning, och jag har på mig blåa jeans och min svarta stickade kofta samt min tub halsduk :D

ett mycket intressantare inlägg kommer senare idag då jag inte kan skriva något mer just nu för jag har lektion, haha ! :D
såna här inlägg är de tråkigaste som finns och jag själv hatar dem, HAHAHAH !

puss på er.
/ Sυρєямaη ♥

1 kommentar: