onsdag, februari 1

bas

sitter just nu och har baslektion. jag sitter och skriver lite på en so uppsats, jag borde egentligen plugga på glosorna som vi har om några timmar, men vi får ju inte jobba med språk och jag har glosorna på mobilen så det blir lite svårt :(

idag har jag på mig blåa jeans, svart linne och blå kofta, lina style :3

hej efterbliven bild osv.
men kan ju inte direkt sitta och dra värsta posen när klassrummet är helt fullt av elever !
HAHAHHAHAHA, det ska jag göra nästa gång, ställa upp i klassrummet och bah "STRIKE A POSE"
-vad fan gör du Lina ?
""JAG BLOGGAR DIN JÄVLA IDIOT. POSE, POSE, POSE"
HAHAHHAHAHAHA, orkar inte

jaja, nu ska jag försöka jobba lite, ehe :$
pusssss !

/ Sυρєямaη ♥

2 kommentarer:

  1. Lite smått kul, hade exakt samma text i min header för ett tag sen :)

    SvaraRadera
  2. Gud vilken fin blogg du har!
    Kram

    SvaraRadera