onsdag, februari 22

dööööö

dö lina, dö.
du förtjänar inte att leva lina, du förtjänar att dö långsamt och plågsamt. du duger inte till någonting för fem jävla öre. du är TJOCK, ful, äcklig, fet, stor och.. TJOCKTJOCKTJOCK.
så jävla tjock är du lina, hur orkar du ens leva med dig själv? så jävla ful och fet så det finns inte. anorektikskt smal ? pfft, in my ass.
nu ska jag gå ner, måste gå ner i vikt tills spat också, fyfan.
jävla äckliga sjukdom som ska ta över mig, jävla äckliga lina som ska vara så jävla misslyckad och fel hela tiden.

orkar inte, snälla.

2 kommentarer:

  1. ta den allra sista orken du har kvar och gör något bra för dig själv. fösök att bli frisk. och om du inte lyckas, börja om på nytt. du kommer slippa all ångest och alla tankar om mat hela tiden. anorexin gör att du mår dåligt. den vill hålla fast dig och aldrig låta dig bli frisk och att du ska må bra. den ger dig tankar om hur mat är så äckligt och om att det är dåligt för dig. det är det inte! din kropp vill dig väl och vill att du ska äta och bli frisk. det är bara något som har hoppat in i dig och låtsas vara du. anorixin är inte du. du är denna coola, tuffa, starka och friska tjejen som bara vill leva ett bra liv. det är du! det är bara att nu är det någon inom dig som vill styra dig i fel riktning. men du är starkare än så. var stark och kämpa mot rätt riktning. visa anoroxijävlen att du är starkare än den. visa att du vill bara vara lina igen.
    det är anorixin som vill att du ska bli smalare och smalare. det är inte du. tro mig. säg till anorixijäveln att den förstör ditt liv och du vill inte bli smalare! kämpa ifrån! du blir inte tjock av att gå upp i vikt från där du är nu. och även om du hade blivit det så "so what"!? lita på sig själv, du kommer klara detta om DU verkligen vill. du kommer inte klara detta om du låter anorexin göra valen. DU lina, DU kan klara detta! tänk hur skönt det kommer bli när du har sparkat anorixin i röven och blivit dig själv igen. goa och glada lina <3 varför inte börja nu? idag? <3

    SvaraRadera
  2. lyssna på Helena ^
    åh, helena tog allt jag skulle skriva men lina. ta åt dig av allt hon skriver. sug in det som en tvättsvamp. en sak ska jag säga dig, du förtjänar INTE att må såhär. tvärtom. OMG, LYSSNA BARA PÅ HELENA!! GÖR DET!! OM INTE FÖR DIG SKULL SÅ FÖR MIN, OCH HELENAS OCH ANNAS OCH VIRRAS OCH DIN FAMILJS OCH DINA LÄRARES OCH DINA KLASSKOMPISAR OCH REBECKA OCH ALLA PÅ DANSEN OCH ALLA SOM BRYR SIG OM DIG.

    du fattar inte hur jävla mycket jag bryr mig om dig och hur jävla mycket du betyder för mig. du fattar inte hur jävla mycket du faktiskt har hjälpt mig sen vi blev vänner, bästavänner. och vi må ha bråkat, men jag har mått så himlans dåligt varje gång för jag inser då att jag klarar mig inte utan dig. vi kanske inte ses så ofta, men när vi väl ses så är jag så jävla glad. så fruktansvärt jävla glad. jag älskar dig, jag kanske inte är din bästavän (fast det hoppas jag, hehehe) men du är min, för du har nått alla kriterier som en bästavän ska. <3

    SvaraRadera