lördag, april 14

fuldagar,

Fuldagar. Alla har haft sådana och alla har fortfarande, de är hemska, men de behövs.. De behövs för att man någon gång faktiskt ska kunna känna sig vacker.
Men vad händer om man har dessa fuldagar alldeles för ofta?

Jag känner mig så extremt fruktansvärt äckligt jävla ful så jag vill bara ramla ihop på golvet och gråta. Jag börjar gråta, för att jag är så fruktansvärt jävla ful. Så jävla vidrigt ful, så jävla äcklig.
Jag vet inte vad jag ska göra åt det, fuldagarna tar över mitt liv. Kroppen gör ont, den skriker utav smärta och det finns ingenting jag kan göra. Ansiktet ser ut som stryk, håret är ett helvete och jag är bara allmänt ful, så äckligt jävla ful. Helt vidrig.
"Jag bryr mig inte om vad andra tycker och tänker om mig" är en mening jag säger jävligt ofta, men haha, det är skrattretande. Det är faktiskt roligt att vissa människor faktiskt tror på det också.
Hallå, vart fan har ni vart den senaste tiden? Nergrävda i ett hål or what? Jag är anorektiker, självklart bryr jag mig om vad andra tycker och tänker om mig, det är allt jag bryr mig om. Jag bryr mig om om de tycker att jag är tjock, eller om de tycker att jag är ful.
Men nu har det gått så långt att jag själv har börjat intala mig själv det, istället för att intala mig själv att jag är vacker. Man ska ju alltid tycka att man själv är vacker, och ibland när jag kollar mig själv i spegeln så kan jag göra det, men nu det senaste så är allt jag sett ett fult jävla ansikte som glor in i spegeln med dålig hy och mörka ringar under ögonen. Spegelbilden bara glor tillbaka på mig med en tom blick och skriker hur jävla ful jag är. Det här tär så grymt mycket på självförtroendet, som jag faktiskt har byggt upp, lite grann.
Pouff, it's gone now. Verkligen helt borta.
Jag orkar inte vara så jävla ful, varför måste jag vara så jävla ful? Varför ingen annan, varför jag? Varför måste jag bli så jävla utsatt, ååååh orkar inte.
Snart gräver jag ner mig i ett hål och ruttnar där. Där hör jag hemma, bland alla maskar, de har ungefär samma status som mig. Ska gräva ner mig med maskarna och se om de kan acceptera mig, annars kommer jag dö ensam.

/ Sυρєямaη ♥

1 kommentar: