onsdag, april 4

jag har gjort saker i mitt liv som jag inte är stolt över och saker som jag ångrar, men jag skäms inte över dem för det var jag som fick mig att göra det, det var ingen annan som sa åt mig att göra det, det var alltid jag. jag hade alltid chans att stoppa mig, men jag gjorde det aldrig. jag lät mig själv göra det, jag lät mig själv bli sjuk, jag lät mig själv leva på det sättet som kag var så rädd för att leva på.
jag var rädd för att leva så, men på ett sätt var det så jävla spännande så kag ville prova, vilket resulterade till att kag var fast. jag var fast i ett självdestruktivt liv, vafan skulle jag göra?
jag är inte nöjd över mitt liv, jag är inte nöjd över hur saker och ting har blivit, men jag kan inte skylla på någon annan än mig själv för att jag lät det bli såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar