söndag, maj 13

det är helt sjukt att man kan hata en familjemedlem så jävla mycket. att en som egentligen ska stå sjukt nära hjärtat och lixom betyda allt för en, inte betyder någonting. du är inte älskad någonstans, inte någonstans.
jag vet att jag alltid säger för mycket och blablabla när jag är arg, men jag menar det verkligen. du betyder ingenting, du är hatad och jag hade ärligt talat skrattat om någonting allvarligt hände dig.
jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur mycket jag hatar dig, eller varför..
om vi säger såhär. jag skulle inte ens tveka över valet att slänga en hink med vatten över dig. svaret är redan så självklart. jag hade inte gjort det, inte någon gång i hela mitt liv.
mitt liv hade varit så jävla mycket bättre och lättare om inte du hade funnits i mitt liv.
du är utskriven ur mitt liv, gone forever.
jag har ingen bror, du kommer aldrig någonsin att få komma tillbaka till mitt liv.
aldrig, någonsin.

/ Sυρєямaη ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar