söndag, oktober 7

.

jag vet inte längre, vet inte vad jag ska göra. vet inte hur jag ska rädda mig själv, har inte insett hur långt det har gått..
visste inte hur nära jag var botten, men nu inser jag hur långt ner jag har fallit.
siffror börjar långsamt ta över igen, vågen skriker på mig. ett minimalt mål om dagen är det enda jag får i mig, jag förstår inte hur jag kunde falla så djupt så snabbt, jag lovade mig själv att jag aldrig skulle befinna mig här igen, men nu är jag här.. lika eländig som förut.
jag ska inte tillbaka till enheten, ska inte tillbaka till psykavdelningen.
jag vet inte vad jag ska göra längre, det blir helt kaosat i hjärnan.
förlåt alla fina vänner, förlåt mig själv för att jag inte kan hålla det jag lovat, förlåt för att jag inte är stark längre.
men att se mig själv nu skadar mig så fruktansvärt mycket.

1 kommentar:

  1. Hur kommer det sig att du är osäker på dig själv?
    Du är ju sjukt vacker, jag är ärligt talat avundsjuk över ditt utseende. Och jag menar det.
    Du är inte tjock, du är perfekt som du är.
    Du behöver inte ändras, folk gillar dig för den du är inte för hur smal du är.
    What makes you so beautiful is that you don't know how beautiful you are.
    Snälla Lina, svält inte dig själv. Du tror att du kommer bli smal, men i själva verket kommer du aldrig att bli det. Du kommer att se dig som jätte tjock varje gång du tittar dig i spegeln.
    Tro mig, du är vacker.
    Jag finns, och jag bryr mig om dig ♥

    SvaraRadera